Tuesday 18 June 2013

Fareeda Nyata Jelita ---- 'DIEHARD FAN'


hahahaa..yer ker saya ni 'Diehard Fan' .....pengakuan ikhlas YER MEMANG satu waktu dulu...tapi sekarang ...emmmm sudah tidak lagi rasanyer, hati ini mula tawar dan keinginan membeli sudah MENURUN....uwawawaa...

Sebab?.....emmm.....saya sudah pun utarakan salah satu sebab utama mengapa perasan DIEHARD atau PEMINAT TEGAR Fareeda sudah menurun itu kepada pihak pentadbiran FNJ, harap mendapat perhatian...Insya Allah.

Jadi saya kongsikan apa yang telah saya utarakan itu untuk perkongsian bersama yer....selamat membaca nota yg panjang....'kalau tengah pening2 lalat sila halau lalat yg memeningkan itu dulu baru baca kalau tidak tambah FENIN' keh...keh..keh...

tak nampak?..tulisan dier kecil?....hehee..sorry saya buta IT tak pandai nk buat mcm mana tapi kalau click digambar boleh besarkan ia...kalau tak boleh SILA BACA MENGGUNAKAN KANTA...hehehee...sowieee...

Ini pulak antara koleksi kesayangan saya, ada yg masih belum dicuci masih tergantung spt di gambar, yg sudah dicuci telah di letakkan di dalam almari elok-elok, selamat dari segala gangguan dan debu kotoran kah...kah..


Dan ini pulak antara koleksi yg telah dijual/barter tapi MASIH SAYANG dan TERINGAT sampai sekarang.....uwaaaaa.....


salah satu sebab mengapa jual.....

1. kena marah dengan BOSS BESAR rumah tak de ruang lagi untuk dier sangkut bajunyer....ngeh...ngeh...jgn marah yer enchek suami nnt kita beli tempat hang baju yg BARU...hehehee...(boleh tambah lagi koleksi...yeay!) emm...bijak...bijak..

2. Cenggini jadiknyer...



sayang sangat!...masa tengok kejadian ini nak MENITIS AIR MATA tapi alhamdulillah semuanya masih berada dalam keadaan selamat dan dijaga dengan PENUH KASIH SAYANG sehingga sekarang.....:p

No comments:

Post a Comment