Monday 13 May 2013


Selamat Hari Ibu kepada semua wanita yang bergelar IBU...yg belum lagik dpt TITLE ini dont worry....ur time will come soon....

Dengan bermurah hati sempena hari ibu saya bercadang untuk belanja enchek suami dan anak-anak makan di Asiatica Organic House di Kepala Batas, unplanned exactly nk Dine In di Asiatica tapi disebabkan my boss nk buat small farewell utk one of her Mid East colleague so me decide nk rasa Middle East Food ini... A day b4 Mother's Day celebration whole world wide (oh! my english) balik keja terus bersilat siapkan anak2 dan diri sendiri utk pegi celebrate di ASIATICA.....overall ENJOY expecially my kiddos...

Terima kasih diucapkan kepada Enchek suami yang telah MENYEPONSORkan dinner itu wpun pada plan asal MAMA yang NAK BELANJA....tengkiuss enchek HUBBY... i LAP u hik...hik..hik..



Wajah-wajah anak-anak yg happy..





Enchek suami sponsor pada hari itu....




Wajah seorang ibu...walaupun PENAT tetap kena maintain CUN!....kuang....kuang...kuang..






Anak teruna saya yang KONON pemalu nk amik gambar....






Antara menu-menu di Asiatica Organic House...



SEDAPnyer mama!....bagi saya food dier sedap, saya dan suami tidaklah cerewet sangat...ANAK2 memang CEREWET terlampau tapi kali ini mereka SUKA so alhamdulillah...lain kali boleh datang lagi..kena selera TEKAK diaorang lah kot...hahaha..




Menu yang saya order...ekekee...menu budget n diet, saya dan laling saya tengah berdiet so tak boleh order banyak2 plus BUDGET POKET tengah bulan hahahaaa...


Roti ini TERLUPA apa nama so sorry no name...


 Ini antara air yang kitaorang order....plain water wajib BEKAL dari rumah utk anak dara saya..air botol hijau tu AMATLAH SEDAP...nama dier  AIR GAS ARAB,...kah...kah...kah...saya tak ingat namanya tapi WAITER kat situ cakap mcm tu...AIR GAS ARAB, tak cukup satu order sebotol utk dibawa pulang feeling2 ala-ala pak arab dengan airnyer.....kah....kah....kah..



Ini menu SHISH TAWOOK.....sedap...lembut....beras dier PANJANG....(mesti keluarkan sound mcm dalam iklan beras tu yer!...kalau tidak tak sedap) hahahaa...



No comments:

Post a Comment