Thursday 30 May 2013

Bye-bye Pangkor Day-3

Sampai sudah hari kami bertolak meninggalkan pulau pangkor, lepas ini Insya Allah, kalau ada rezeki dan umur panjang kita datang lagi...

Pagi2 anak teruna saya bangun awal ajak suami sya ke pantai untuk mandi-manda sebelum bertolak pulang..

Pagi itu kami breakfast nasik lemak dua bungkus, pisang goreng tanduk, cekodok tanduk hanya dengan harga RM13...syukur breakfast yg meriah dan murah....alhamdulillah..

Selesai breakfast...apalagi suami saya pun melayanlah karenah anak lelaki sorangnyer itu pergi mandi pantai sebelum pulang, saya dan dua lagi anak kecil tinggal di bilik, sambil2 saya mengemas barang2 untuk pulang... dah selesai dua org hero saya sploosh splassh di pantai..kami sumer bersiap-siap untuk pulang...

TEMA HARI itu adalah BORIA I LUV PANGKOR hehheeee....baju murah je..janji LAWOOO kan..kan..kan..





 
sempat lagi anak dara ketiga saya usik-usik anak owner Nipah Bay Villa sebelum berangkat meninggalkan chalet ( yg bertudung tu bibik owner yer bukan tuan tanah chalet)..
 
 
Seelok van pink sampai, owner chalet menghantar kami sehingga menaiki van, sambil melambai2kan tangan dan ucapan terima kasih..DATANG LAGI YEA!...hehehehee....
 
terima kasih yer puan tuan tanah sebab sudi snap foto saya satu family...tengkiusss....






Babaiii..Pangkor...


 
Umur panjang...rezeki lebih kita berjumpa lagi Pulau Pangkor.....


No comments:

Post a Comment