Sunday 21 April 2013

Voucher terakhir untuk dihabiskan....

Voucher ini saya dapat dari boss saya yang baik hati...TERIMA KASIH BOSS, nnt kalau dapat lagi pass pada saya sama ngeh..ngeh..ngeh..suka..suka..suka..

Voucher yg saya dpt ini bernilai RM30 bolehlah 3 kali makan tanpa perlu bayar atau dpt diskaun RM10 setiap meal.  Voucher ini pada mulanya saya ingat berjumlah RM60, saya ckp sama boss saya..Eh!.. *-----* byk sangat ni boss bagi saya nieh..RM60 nih..dier ckp takper amiklah..saya separuh dan di dah ambil untuk dier separuh yang separuh itulah jumlah RM60 untuk saya dan keluarga katanyer......sekali....rupa-rupanyer sekali makan perlu bagi 2 keratan RM10,  satu customer punyer satu bahan bukti restaurant punyer ceh!...hahahaa...balik cerita dekat boss dier pun ckp..."LA YA KA??" emmph...boss pun belum guna lagi rupanya voucher tu...hihihihi....

Inilah vouchernyer....terima kasih boss moga2 murah rezeki selalu...



sekali makan perlu bagi 2 keratan RM10,


gendang gendut tali kecapi...kenyang perut senang hati....keh...keh..keh..

No comments:

Post a Comment