Monday 17 March 2014

Terima Kasih Bos!

Terima kasih Bos!

Hati saya sedih, gembira dan terharu kerana Allah telah pinjamkan saya seorang bos yang sangat baik.  Terima kasih bos, dia sangat prihatin dan sangat baik. Terima kasih Ya Allah....Engkau berilah insan yang berhati mulia ini kebaikan dunia dan akhirat untuknya Ya Allah...amin...amin ..

Ini ubat sapu yang dia belikan untuk saya,  sapu ditangan untuk kurangkan scars di tangan.  Beli dekat guardian, ubat ini saya cari memang dah kehabisan stok sbb dah lama dan jarang2 jadi permintaan orang ramai kerana sekarang glamour penggunaan cream dermatic, tapi according to  my boss sapuan cream tidak begitu effective berbanding oil so barang lama masih berharga.   Terima kasih lagi sekali bos!  Saya sayang kamu!



Inilah rupa paru ditanganku huhu...

No comments:

Post a Comment