Thursday 27 March 2014

Jamuan Makan-office


Salam semua, hari ini 27 Mac 2014, office saya buat makan2, buat potluck.... happyyyy sangat sebab asyik makan sahaja tau...lama2 boleh jadik KUIH PAU saya ni keh...keh...keh...

Sedikit info:  Di pejabat saya bekerja ini kesemua penghuni di office saya ini sangatlah happy, tolong-menolong, ringan tulang dan suka sakat menyakat dalam erti kata lain suasana persekitaran yang harmoni dan GUMBIRA dannnn...yang paling PENTING lagi UTAMA semuanya COMEY2 belaka...jangan jeles uoollss.....weoollsss semua cute2 lagi hot acecece...masuk lif tekan sendiri nampak....keh...keh..keh...

Setiap staf yang cute2 ini akan diraikan setiap kali tiba hari istimewa mereka, sebijik cake akan disponsor dan menu potluck menjadi juadah utama....semua pandai masak uoollss...semua chef tau!....jangan jeles lagik ekekekeee.....

JEMUAN makan bagi membina badan kali ini adalah untuk birthday mommy yg cute lagi hot! yang bertudung coklat iteeww....peace yo! hik...hik...hik..






Tadaaa....menu hari itu adalah....nasik lemak, bihun goreng, lasagna, mini burger, kuih-muih and nugget special...

  

Nasi Lemak Meletops datangnya dari dapur bonda azizah opis mate aii uoolsss...sedap, lazat lagi lemak berkrim...ternyata disukai ramai...


Ini lasagna saya punya (atas permintaan ibu mengandung).....ekekee....pepagi lagi saya dh bersilat utk sediakan ini lasagna...hik!..hik!...hik!....


Kuih-muih ini datangnya dari dapur tunjuk opis mate saya si dara sunti...aaaa.....opis saya ada ramai si dara sunti.....aaa......jgn jeles....hik..hik!hik!....



Ini special mari dari kitchen boss saya Mini Burger...haaaa.....jgn jeles...boss masakkan untuk staff tau!...jgn jeles....jangan jeles...jangan jeles....aaeee...yapadaa...berapa banyak perkataan jeles daa.....



Nugget special ini pulak datangnya dari dapur my opismate si anak dara sunti jugak! ekekeee....jgn marah aaa...


okeh habis sudah tunggu jemuan makan bulan oktober pulak...boleh rehatkan perut selama enam bulan...aah! lega...kalau tidak kegemukan terlampau melanda...sbbnya kalau buat potluck makan tanpa henti mula dari pagi hingga petang berround-round uuu...selagi makanan tak habis....
 

No comments:

Post a Comment