Thursday 27 February 2014

Ole-Ole Bali

Ole-Ole from Bali wif luvs..

Terima kasih mak! sebab sentiasa ingat pada anak2nya apabila pergi holiday, ole2 setiap orang sorang satu mesti dapat, untuk menantu, untuk anak2, untuk cucu..hehehee (semua orang DAPAT tak payah rebut2! ekekekee.......timo kacih maktok!....

I luv u so much mak!... will always loving you without fail till my last breath..amin.. (Oh! my english! hik..hik..hik)

Ini dia ole2nyer...macam2 ada...

 
Ada beg!


Ada fridge magnet!

Ada handbag, ada tshirt, ada baju ola2


Ada kerepek salak, ada kerek belinjau, ada kerepek daun, ada biskut lagi..biskut delis tu paling saya suka dan paling SEDAP!






Inilah tempat yg mak saya borong barang2 souvenir untuk MENANTU, anak2 dan CUCU2nyer...ekekee...


Mak.....cheq suka bangat semua ini hehehee....

Emak saya memang suka jalan2 makan angin..terima kasih kepada kakak saya yang selalu bawa emak saya berjalan2...nak harapkan saya ekekeee...dalam negeri je mampu kah...kah..kah..takpa mak akan diusahakan semoga giliran saya pulak membawa emak saya jalan2 makan angin luar negara....AMIN..

No comments:

Post a Comment