Sunday 17 March 2013

Emmm....tambahan collection, terima kasih kepada suami saya sebab dier tak marah kerana membeli barang-barang yg tidak perlu dan boleh dikategorikan MEMBAZIR tapi disebabkan perfume ini memang saya INGIn jadikkan sebahagian daripada collection saya dan baunyer jugak suami saya suka...tambahan kali ini ada sedikit rezeki lebihan saya beli.....

Sebenarnyer perfume ini masa dilaunchedkan dulu satu ketika seingat saya dalam tahun lepas saya ada dapat sampel dan baunyer pun saya suka.  Sembur satu kali saja dh cukup wangi dan dpt bertahan sampai malam tapiiii...perlu diingatkan jgn sembur lebih dari 3 kali kerana akan mendatangkan bau yg kurang enak.  Bau perfume ini juga sesuai dengan peluh saya so bab kata orang serasi dengan si pemakai.

Meh kita tengok dulu perfume apakah itu?.....jeng..jeng....



Perfume ini dari tahun lepas lagi saya ingin memilikinyer...tapi asyik tangguh jer sbb ada keperluan lain lagi yg lebih penting dan mendesak.  Harga asal saya tak pasti sebab tak sempat nk survey betul2 kerana kesibukan bershopping bersama anak2 tapi kalau tak salah saya harga dalam lingkungan RM145 ke RM200.  Baru2 ni sambil2 saya cuci mata saya di QBay Mall sbb menemani suami saya mencarik jam tangan, saya ternampak LANCOME ada buat offer lagik, jadi terpandang saya pada kotak ini, tapi isi sebenar gift set ini ialah Perfume Midnight Rose bersama maskara dan lipstick jenama LANCOME berwarna merah coklat, saya dengan ringan mulut meminta untuk menukar maskara dan lipstick itu kepada 2 losyen midnite rose, nasib saya baik sbb sales marketing tu AMATlah baik...dier ckp nnt i check dalam stock ada lagi tak sbb yg ini RAMAI org beli...

Setelah digodek2 ada satu tinggal hand & body lotion utk Midnite Rose ini....atas hasil kreativiti saya, saya 'JEK-JEK' dier sikit sambil mengatakan sya tidak menggunakan maskara dan lipstik merah coklat terang itu, saya minta digantikan dengan mana2 hand losyen yg available....dier setuju.....pilih punyer pilih maka sya pilih lotion yg saya ada perfumenyer...iaitu MIRACLE. ....masih tidak puas hati saya jek lagi dier utk vials pulak..hehehe...maka dptlah satu vials MICRACLE jugak...Alhamdulillah...memang rezeki saya untuk memiliki perfume ini. 

Ooopsss lupa pulak nk ckp harga dier ialah RM160 tapi sy tak ingat lah berapa ml...nanti balik tengok semula.

Inilah dier perfumenyer....






Ini pulak gambar perfume dlm collection saya yang botolnyer masih berisi, yang kosong dah buang sbb suami saya marah...simpan botol lama dah jadik 'tokey keling botol' pulak...kah...kah..kah..


Saya dah ada..LANCOME MAGNIFIQUE  yang dibelakang sebelah kanan bertudung leper merah dan LANCOME MIRACLE yang 3 dari kiri barisan belakang sekali.  Sudah tambah satu lagi koleksi LANCOME MIDNIGHT ROSE....hheheee..suka..suka..suka..


No comments:

Post a Comment