Friday 1 March 2013

Alhamdulillah syukur......

Saya suka..saya suka sangaattt....sebab hari ni saya dapat rezeki lagi dari Allah...thank you Allah.

Hari ini saya dan anak teruna saya menghabiskan waktu tengahari bersama...saya bawak anak teruna saya teman saya shopping...lihat....beli....beli..lihat...tengok....beli...beli...beli....makan sampailah jumlah shoping hari ini RM150 yang melayakkan saya untuk  mendapat voucher redeem parkson RM10 hengget.....sukaaa.....lepas tu dengan hati yang suka campur susah hati sebab shopping tanpa suami dan dah habis sampai RM150 sya pergi ke kaunter customer service parkson untuk redeem voucher....tetiba dek oleh kerana misunderstanding antara saya dan pegawai customer service sy bagi kad bonuslink member dan IC...dier pun check.....and dier maklumkan pada saya...

Puan ada 14 ribu point so puan boleh redeem RM140....saya pun ckp ooo.....sy dapat RM10 jer....(masih dalam keadaan blurr sbb memang dah set in mind hanya nk redeem RM10 hasil shopping di parkson sebentar tadi....)

hahahaha..sekali pegawai customer service tanya...puan taknak ker RM140 voucher parkson nieh..tak nak bagi saya hehehee.....terus tersedaar dari BLURR...(gilo ko aku nk bagi ko RM140 tu...dalam hati la..) kah...kah..kah..

Sebenarnyer saya rasa pelik sbb mcm kerap jugak sya redeem point nih tapi masih banyak..hurrm...rezeki...rezeki...

Inilah vouchernyer....



Voucher ini valid sampai 1 Mac 2014..yeay..boleh simpan buat beli baju raya anak2..horeeeyy...

No comments:

Post a Comment